Sdnrerl korkma korkulacak bişey yok bende 3 gün önce yaptırdım tüm organları bakılıyor ölçülüyor, damarları kan akışı kontrol ediliyor. Parmak sayımı baş çevre ölçüsü yani vücudundaki her şeye bakıyor ben devlette çok randevu aradım ama bulamadım İstanbul Anadolu yakasında aramadağım özel hastane kalmadı en ucuz 800 TL ye FSM Kavacık Hastanesi’nde yaptırdım ama tavsiye etmiyorum doktor çok ilgisiz di hiç bişey anlatmadı bu böyle diye muayene bitince elime rapor verdi sıkıntı yok geçmiş olsun dedi kesti ve ayrıca renkli doblör bile vermedi iyi araştırmanı tavsiye ederim 😌