Seda001 Anlayabiliyorum sizi Allah yardımcınız olsun.. Diş ağrısı kadar kötü bir ağrı yok. Ben hamile olduğumu öğrendiğim gün başladı ağrım. Ve gece 3ten sabah 9a kadar uyuyamamıştım. Hergün ağrımıyordu ama 3 ay idare ettim her ağrı olduğunda tuzlu suyla çalkaladım geçmedi ve buz koyup uyuyodum. Ama en sonunda dayanamayıp yaptırdım dişimi. Her iki doktorunda onayıyla tabi.