Momms10 Normal de regl günüm 20 temmuz ama olmadım hala bugün test yaptım tek çizgi negatif olarak çıktı aradan biraz geçince iki cizgi olmuş diğeri silik belli idi 😕 acaba kuruma çizgisi felan olabilir mi ?
-Naz- Momms10 ilk 5 dk geçerli deniliyor galiba . Sonrası gecersiz olmazsa sabah yine test yap ilk 5 10 dk onemli
Beymin Momms10 ben reglim geçince yapmıştım aşırı silikti yani sanırım bir ben gördüm onu 🙈 değilim diye düşündük. Aradan bir hafta geçince regl olmayınca tekrar yaptım anında iki çizgi oldu. Allah gönlünüze göre versin 🌸
Mor_papatya_ Momms10 Zaten adet günün geçememiş ki kuzum, en iyi sonucu gecikmede yada kanda alabilirsin. Testler çok yanıltıcı bende kaç defa yaşadım. Rabbim gönlünüze göre versin inşallah
Momms10 -Naz- ben direk damlattim tek çizgi oldu beklemedim hiç tutmamistir diye bakmadım yani aradan biraz geçince aklıma geldi baktım silik olmuş diğer çizgi de
-Naz- Momms10 bende yaptm silik çizgi çıktı ama ilk 5 dk snradan daha belirgin oldu . inşallah vardır Allah gönlüne göre versin inşallah
Momms10 Beymin ya benim de test çubuğu öyle olmuş çok hafif belli görebiliyorum ben silik çıkmış günüme 2 gün var 20 sine olmam lazım bilmiyorum regl de olabilirim canm
Herzamanask4 -Naz- benimde öyle oldu canım yarın sabah tekrar yapıcam bakalım hayırlısı bu şekilde çıktı