Evrencakar ay benim de ishal,mide bulantısı, karın ağrısı ve karın sertleşmem çok 37+0 haftalık bebişim. Ondan sordum. Bende de sancı çıkmıyor,nişan falan yok ama nedense her an doğuracakmış gibi hissediyorum. Doktorumuz da covid olmuş korku içindeyim 😞