Ela344 Seymaymn ben idrarım sıkışık gitmediğim için çok duyamadım az duydum ama buna da şükür inşallah haftaya bol bol duyarım miniğimin kalbini 🥰🙏🏻🙏🏻
Seymaymn Ela344 evet haftaya bidaha gitcem daha net duymak icin .bende sanırım idrarım sıkışıktı ondan duydum
Ela344 Seymaymn idrarın sıkışık gittiğinde bebeğini daha net görebiliyor ve kalbini net duyabiliyormuşsun ben acemi olduğum için bilmiyordum bunu 😂😂 o yüzden idrar önemli ☺️