Ben Bakü’de doğum yaptım, ilk aşılarını zaten hastanede yapıyorlar, ayrıca eve gittim poliklinikten aradılar hem aşılarla ilgili bilgi verdiler hem de herhangi bir sorum olursa aramamı söylediler. Sadece şöyle bir durum var bana resmen mama reklamı yaptı doktor😂