Selam kızlar. Oğlum 2 buçuk yaşında tuvalet eğitimine başladık. Maşallah çok güzel karşılık verdi. Sadece 2 kere unuttu bezi olmadığını azıcık kaçırdı altına. Çişini gece gündüz söylüyor. Ama kakadan aşırı korkuyor. Bugün 7. Gün parça parça altına yapıyor . Gelince hemen yanıma gelip anne kaka diyor azıcık kaçırmış halde wcye gidince kıyameti koparıyor korkuyorum diye. Hic kızmadım iyice stres olur diye. Hep konuştum oda farkında ama yapamıyor çocuğum. Kaç gün oldu kabızlık olacak sıkıntı yaşayacağız diye de korkuyorum. Ne yapacağımı şaşırdım 😔 başına gelen varmi yardımcı olabilir misiniz