Bamyacik düzenli takipcisiyseniz doktorlar da indirim uygulatabiliyor hakları var devletin verdiği ücretin 3 katını alıyorlar zaten hastaneler
biz haftaya 32.haftada oluyoruz eşimin kuzeni hastanenin müdürü %30 ondan indirimli ayrıca 3.dogumum olacak aynı doktora gidiyorum haftaya 32.haftada gideceğim bi indirim ondan isteyeceğiz inşallah ayrıca taksit imkanı da oluyor