2022Mom2022 bu erken gebelikte idrarı yaparken bir kaç damladan sonra idrara tutulması öneriliyor ama, ben kaldır at bardağa yapmıştım bir kaç damladan sonra ilk net 2.silik çıkmıştı şimdi 19+6 😌 ilk 5 dakika da cıkan sonuç doğruluk payıdır kuşum. Sabah ilk idrar zorunluluğu da saçma ben tok karnına 3.4 gibi yapmıştım :))
İlk çizgi belirdikten sonra tekrar bardağa sokup diğerini bekle düz bir zemine koyup 😌 Rabbim hakkında hayırlısını nasip etsin kuzum sonucu bizlere de bildir 😚