ArasBulutun_annesi Hanımlar bu haftada olup bebeğinde böyle bi durum olan varmı nstde sancımda çıkıyo
Misssitare ArasBulutun_annesi karnın taş gibi olmasından mı bahsediyorsunuz? Ben 26. Haftadan beri yaşıyorum ağrısız oluyor. Rahim kasılması dedi doktor.
Mnk16 Bende 37 deyim bugün hep öne toplanıp sertleşti ya hatta kasılma böyle bişey mi falan diye post açmıştım