Fatimaylmz ben normalde de çok su içerim günde 5-7 lt kadar. Su yasağı kalkar kalkmaz su içmeye başlayın sonda takılı zaten tuvaleti dert etmeyin inanın ne balım ağrıdı ne belim. Ben o sırada 2lt kadar içtim sanırım. Kefir ve kayısı suyu için o da ertesi gün gaz problemi yaşamamak için. Sadece ameliyathane soğuğundan omzum tutuldu ona da çok şükür. Dün doğurdum bugün evdeyim tamamen su sayesinde anestezi etkisini çabuk attım. Yürütmeye çalıştıklarında inatla yürüyün pes etmeyin o sırada çekeceğiniz acı 20 saniye bile sürmüyor.