Dushapan ilacı kullanıyorum kese yanında kana için. Bugün 3. Gün. Çok az kahverengi leke gelmiş çamaşırıma. Doktora gitmeli miyim. İçerideki kanama alanını dışarı atmıs olabilir miyim. Çoğu doktorlar kırmızı açık kırmızı renk olmadığı sürece endişe etmeyin diyor. Benimle aynı durumu yaşayanlar var mı?