Semraylmz
Tahlil falan göstermiş miydin? Detaylıda sadece bebeğe bakılıyo diye biliyorum. Benim tahlil sonucuma bakıp tsh yüksek endokrin doktoruna görünmen lazım demişti. Başka bi doktora göründüm o baktı boğazıma ultrasonla. Detaylıyla alakası yoktu yani.