Yigitegeninannesi 4 kg üstü bebeği normal doğurmak anne ve bebek açısından tehlikeli. Ben 38+6 da sezaryen ile doğum yaptım. Bebeğim 4300 kg ydu. Doktor normal istersen %10 şansınız var , ama bebek sakat olabilir, yırtılmalarınız ve kesikleriniz çok fazla olur demişti. Risk almak istemedik biz. 37 haftalıkken 3800 fazla . Yüksek ihtimalle sezaryen olacaksınız. Doğum yaptıktan sonraki gün ayağa kalkıyorsunuz, korkulacak bir şey değil