Hanımlar bilmediğimden soruyorum 32. Haftada çalışamaz raporu aldım kendimde hastanede çalışıyorum hastanede 4 ay ücretli izin 6 ay da ücretsiz izin kullanabiliyorum. Yani 4 ay maaş alacağım hastaneden ama bu alacağım maaşla devletin verdiği yardım farklı mı yoksa devletin verdiği yardım otomatikmen benim maaş hesabıma falan mı gidecek anlayamadım pek