Nazendehanim Bu 3. Kürtajın ve hepsi farklı hastanelerde oldu ilki eğitim araştırma Hastanesi’nde oldum ikinciyi şehir hastanesinde oldum kanama sebebiyle acile gittim ve yatış verdiler w gece yattım sabah ultrasona aldılar ultrasonda 3-4 saat sonra düşük yaptım parça da değil de kan pıhtısı kalmış herhalde onun için kürtaja aldılar canlı canlı kürtaj oldum baya korkutucuydu ve bunu özelde oldum parça kalma ihtimali baya düşükmüş herhalde boş gebelik olduğu için