Kızlar bugün dr gittin 39+2 deyim. Ne sancım var ne bişey. Normal doğum denmişti. Ama bebek kanala inmemiş. Son 3 gün de inerse ne alâ yoksa cuma günü sezeryana alacakmış :(:( 3 gün icinde kanala inermi veya kanala inmeyen bebek suni sancıyla normal doğum olurmu??