Hazal-karabulut1 Doktor bebeğimin ters olduğunu söyledi yani karnımın yan tarafındaymış kafası sezaryenle doğum yapacağım zaten ilk doğumum sezeryan olduğu için bebeğin ters olması sorun olur mu ?
Neseeli Hazal-karabulut1 sorun değil canım bebekler baş aşada baş yukarda veya yan pozisyon da olabilir..
Kleopatra- Kesinlikle hiçbir şey olmaz. Niye olsun sonuçta sezeryanla olacak erken doğum riski falanda olmaz. Çünkü bebek her türlü az da olsa dönüyor yerinde belkide düzgün olur döner belli olmaz yani sıkıntı yok
Kleopatra- Hazal-karabulut1 Her bebek bir olmuyor ne yazık ki. Kimi çok hareketli oluyor kimi sabit kalıyor belli olmuyor yani.