Merhaba 22.haftamda rahim ağzı kısalığı ve hunileşme ile serkilaj oldum şu an 27+3 deyim kontrolümde idrarımda iltihaplanma çıktı bu işlemden sonra da böyle bir durumla karşılaşan var mı? Biraz korktum ikisi de erken doğumu tetikler diye karşılaşanlar neler yaptı acaba deneyimlerinize ihtiyacım var 🙏