Night Senem11 Lierac ve Mustela kullanıyorum 3. Ayımda başladım şuan 33 haftalığım çatlağım yok hiç inşallah da olmaz
Ayfertufan Senem11 24 haftalığım ben de ama özellikle kullandığım krem yok nemlendiriciler kantaron yağı Hindistan cevizi vs vs sürekli nemlendiriyorum çatlağım yok şimdilik 🙃
tazebiranne_hg04 Senem11 bio oil kullandım 30. Haftaya kadar yoktu bıraktıktan sonra oluştu çatlaklar
Kleopatra- Ben doktorumun önerdiği kremi ve lierac kullandım ama malesef 28. Haftamda oluştu çatlak kasıklarımdan başladı. O yüzden bünye meselesi malesef bir ton para da dökseniz deriniz inceyse her türlü çatlıyor malesef 😕
Cigdemm1 Kleopatra- aynen bende lierac ve bio oil kullanıyordum ama lisede biraz kilom vardı o kiloları verdiğim zaman bile beyaz çatlaklarım olmuştu. 28. Haftamda çatlamaya başladım 31+4 üm bakalım ne kadar ilerleyecek