Merveozr Geçmiş olsun.. bebeğe bir şey olmaz ben de hamileliğim boyunca 2 kere ağır sinüzit geçirdim ve hatta antibiyotik kullandım. Hamileyken Covid geçirenler de çok var zaten sadece bol bol su için, bol bol dinlenin bol C Vitamini mutlaka test yaptırın sonra kadın doğum doktorunuza da durumu bildirin