Ya kızlar bazen 12. Haftada bile tahmin ediyo doktorlar. Ben bugün tam 16+0 ım bugün randevum vardı kesin söyler diye gittim gün sayıyorum heyecandan uyumadım. Daha ultrasona girmeden bu haftada cinsiyet belli olmaz dedi ve bakmadı. Baksa göremese anlıycam. Bide özel hastane 8 bin doğum parası ödedim neden böyle yapıyo anlamadım. Geçen ay gittiğimde 16 da gel tam belli olsun demişti