Biz de 37+2 deyiz😍 son kontrolümde doktor açıklık ile ilgili bir şey söylemedi, nst de sancı çıkmıştı ama normal dedi. Çarşamba günü kontrolümüz var bakalım😍 İlk hamileliğim heyecan, korku, endişe hepsi birlikte😀 hepimiz sağlıcakla bebişlerimizi kucağımıza alalım inşallah😍🧿