Esoli bu resmen ben 9 hafta 4 günlüğüm hala aynıyım. Şükür ilk zamanlara göre biraz saha yiyorum en. Azından ama bende 6.hafta da bir kesildi yani depresyona girdim mutsuzluktan karnım gurulduyo ama canım bişi istemiyo yemek zorundayım açlık uyutmuyor insanı vs çok zor bişi kusma yok ama iştahsızlık çok var bendede.