Aysegull00 Yineanne vitale ye gidiyorum normal doğum yaptım koray dumana gidiyorum ama sezeryan da da cok basarili bi doktor tavsiye ederim
TgceBkr Vitaleden asla memnun kalmayan birisi olarak Hem sezeryan hem normal Doğum ikisi içinde medical park hastanesini öneririm.