Minikbebegim1999 8 e kadar her hafta bakti sonra iyi diye arayı uzattı tüp bebek doktoru benim doktor 3 gebelik kaybim var bu 4. Diğer doktorlar da hep ole yapıyor ki kalp atisi sonrası 12 de çağırıyorlar direk benim arkadaşlarım da öyle idi hep ama ben tabi içim içimi yedi carsamba 11+3 olucaz ıns iyidir diğerlerinde kaşıklarım daha feci ağrıyordu iki büklüm olurdum ayakta asla duramazdim sırada kanama olup ole öğrenirdim bu sefer hafif onada norml diyorlar yerleşme agrisymis bacağım varis var oda etkili snrm beni