Bugün tam 37. Haftamdayım. Bebeğin 3 haftadır kafası aşağıda zaten. Erken doğurma riskim var. Gerçi artık erken sayılmıyor ama haftasına göre bi tık erken. Deli bi karın ağrısı sancıyla kendimi tuvalete zor attım. Bi anda ishal olmuşum. Doğumun yaklaştığının belirtisiymiş. Öyle yazıyor bir bilgisi olan varmı.????