Elfsvt Arkadaşlar suan 7 haftalik hamileyim. Hipertroidim var nodül kaynakli önceden de vardi. Ben hamilelikte ilac kullanmak istemedim ama endokrin doktoru troid ilaci başladı ayni durumda olan var mı aranızda?
Bebekgeliyor-20 Benim normalde yoktu hamilelikle birlikte çıktı doktor ilaçla başladı hatta dozunuda arttırdı ihtiyaç artıyomuş bebekten dolayı hiç bi sıkıntısı olmazz