hayallliiim iğneler ve ilaç kullanıyordum işte ama kanamam devam ediyordu bu sabahta baya oldum kanama düşmüş 2. Gebeliğimdi bir oğlum var 2 buçuk yaşında daha küçüktü kalbi oluşmamıştı düştü ilerleyip düşse daha çok üzülürdüm e tabi yine de ağladım. 1 haftadır yatakta yatıyorum hep bir umut bir çare aradım ama rabbim böyle hayırlı görmüş elden birşey gelmez. 😔