gonulmusic Eeee kızlar nasıl gidiyor hamilelik. Ben bian önce sağlıkla doğurmak istiyorum. Nişan gelmesjni bekliyorum. Kız annesiyim..acilmam var mı yok mu bilmiyorum Çarşamba randevum.var. Sizde durumlar nedir ?
Nurcanumay Bende de aynı ağrım var ara ara sancım da oluyor ama ne su ne leke yok daha bu hafta sezeryanla olacak gelmezse eşimin izni biticek😊😊