hulyadmrll Yarın sonuçları almaya gidicez sonuçlar ne zaman doktora gösteriliyor sıra almam gerekiyor muydu
Canancndn hulyadmrll yani şöyle bana doktorum hastaneye gelmene gerek yok sonuçlar gelince mail gelir beni arayabilirsin dedi. Devlette de takibim var onda da 1 ay sonra görüşürüz demişti
asena0609 hulyadmrll Benim doktorum gelmene gerek yok dedi mesajla gönderdi açıkladı risk yokmuş 1 ay sonra görüşürüz dedi
hulyadmrll Canancndn bana iki hafta sonra gel dedi o yüzden merak ettim bugün aradım hastaneyi sonuçlar çıkmış nasıl olucak ben de merak ettim
hulyadmrll Deletedmom83940 evet ikili tarama için başka bir hastaneye gitmiştik ama sürekli gittiğim hastanede yapılmıyordu