whitemoon Biz bugün gittik nst çektirdik sancı vs yok hala ters geliş haftaya hala tersse 38 ya da 39a gün berelim dedi
tatliiannnee whitemoon hadı hayırlısı olsun bizi de bilgilendirir misin bebegin donerse bende 31+4deyım benimkide makat geliş en basından beri merak edıorum
Minnosbaby whitemoon bende bugün gittim artan maliyetlerden dolayı doktorumu değiştirmek zorunda kaldım canım bebek doğum pozisyonunda ama sezeryan olacam
Recepseren Bizim ufaklık aceleci çıktı malesef 35+4 üz kanama falan oldu sancılarım çıktı düzenli açılma var iğneyle bekletmeye çalışıyoruz dualarınızı eksik etmeyin olurmu🥲
glshaydmr 36+6 dan selam bizden de çarşamba günü çatı muayenesi var bebegim şuan kafası asagida dogum seklini söyleyeceğim dedi doktorum herkes için en sagliklisi hayırlısı olsun inşallah :)