Çarşamba günü doğuma giriyorum aşırı heyecanlı ve mutluyum fakat sonrası için endişe sardı eşim asgeri ücretle çalışan biri benim annem ve babam yok onun babasi yok maddi olarak nasıl yeticez diye acayip korku var icimde çalışma gibi bir şansım yok bebeğime bakicak biri yok Rabbim tabikide rızkını verecektir ama sürekli aklimdan çıkmıyor eğer böyle üzülmeye devam edersem sütüm de gelmicek diye endiseliyim