Ireemkcn Bydaogz Genelde bu ikisini dönüşümlü kullanıyorlar ama çok pahalı geliyo bana kendim de bebek yağı ve procsinin çatlak kremini kullanıyoruum
Vicibici Bydaogz Şu an bio oil kullanıyorum 25. Haftada karnım pek çıkmadı ama böyle iyice büyümeye başlayınca tatlı badem yağı kakao yağı ve hindistan cevizi yağı hepsini karıştırıp dönüşümlü kullanmayı planlıyorum ☺️
Bydaogz Onlar nasıl etkili mi ben 7 haftalık hamileyim ama şimdiden biraz biraz çatlaklarım olmaya başladı
Elifshn Bio oil kullanıyorum 29 haftalik hamileyim, 16. Haftada başlamıştım karnim hariç her yerim catladi 🤣
S123Mrv Bende en başından beri bio oil kullandım, 2.şişeye yeni geçtim 37.haftadayım hiç çatlamam olmadı şükür
Armin-Guney Incianin balsamini kullandım önceki gebeliğimde. Hic catlagim olmadı. Simdi tekrar hamileyim 10 haftalik . Bu zamana kadar bebe yagi sürdüm. Incia sipariş verdim yine . Bundan sonra onunla devam edicem
Kuskoysunlaryoluna Bio- oil kullanıyorum ama göğüs altıma dikkat etmemişim 18 haftalık hamileyim yeni fark ettim, maalesef çatlak olmuş 😕