Kızlar bugün doktora gittik ama beni hiç nsteye falan almadı ultrason bakti ve 2 hafta sonra tekrar gelirsin dedi birey demedi hareketlerine bak sadece dedi hareket edip etmediğini kontrol et gün içinde 2 hafta sonra gel dedi siz kaçıncı haftada nst ye girdiniz benimde girmem gerekmiyordu 2 hafta sonra 36 olucqm ozaman sokarmi acanlba nstye