Merveclnk 9+3 üm 3 gündür belim ağrıyor bugün popo ustum gibi arada sırtıma da vuruyor normal midir sizce?
HanifeAhmet Merveclnk çok normal canım ama eğer artarsa bir doktoruna danış mesela bacağına inerse yürüme zorluğu yaşarsan
Vera09 Merveclnk benim de ozamanlar çok ağrırdı korkardım hep.. doktorum kanama yoksa normal derdi şükür bişey olmadı 12.haftadan sonra geçti
Portakalcicegi Merveclnk 15+5 teyim benimde popo üstü acırdı böyle ağrı acı arası karışık birşey olurdu çok uzun sürmüyordu uzaninca geçiyordu
benimmdunyamm Merveclnk ayenn kasiklarim belim çok agrirdi hatta sürekli lavaboya gidince kan var mı falan diye bakardım psikolojikmen
Merveclnk benimmdunyamm ben de öyleyim deli gibi sürekli kontrol ediyorum bisey var mı diye bir doğsa da selametle başka hiç bisey istemiyorum.
Melisa0002 5 ayıma kadar ağrımadık yerim kalmamıştı, 5-7 ayında ağrı bıraktı. 8 ci aydayız yeniden başladı
Merveclnk Portakalcicegi benim de öyle değişiyor Bi de bugun senin dediğin gibi dün normal bel ağrısı gibiydi.
AdaAta Bizde 8 haftaya giriyoruz ama belimin alt kısmı sakrum tarafı çok farklı ağrıyordu tutulmuş gibi yorumlarınızı okuyunca içim birazda olsun rahat etti çok sağolun🤍
Merveclnk AdaAta vallahi biz anneler böyle pimpirikli oluyoruz korkuyoruz ama demekki herkeste oluyormus😊