Betul-91-61 Kizlar 6+2 yim üşütmüşüm çok öksürüyorum ve burun akıntısı var biraz ilaç yazarmi doktor gitsem bilemedim napacagimi bunu yaşayan varmı aranızda
Ezgi2727 Betul-91-61 bende öyleydim antibiyotik başladım 5. Günüm anca kendime gelebildim. İhmal etmeden gidin enfeksiyon ilerlerse kötü olabiliyor