Birkaç gündür sürekli devam eden beyaz akıntım var. İdrar yolu enfeksiyonum vardı 2 kere doz artırarak antibiyotik kullanmıştım. Tamamıyla geçmedi tedaviyi bıraktık. Su içmemi önerdi doktorum. Ne yaparsam yapayım çok su içemiyorum idrar yolu enfeksiyonundan kaynaklı olabilir mi bu akıntı? Başına gelen var mı?