sanslianne44 Haftaya giriyorum bebeğim çok hareketli hep bir yerde toplanmış gibi özellikle sol tarafta sizlerin bu haftalarda nasıl acaba kasılmalarınız varmı
ozgesogut sanslianne44 bende 30.haftadayım evet toplanma cok oluyo sağ ya da sol tarafta bende de ama doktor sorun olmayacağını söyledi kasılma hiç yaşamadım gece tuvalete kalktığımda biraz baskı hissediyorum o kadar
Irem88- sanslianne44 30+3 üm dün gece sürekli kasılma hissettim bugün doktora gittim çok şükür rahim ağzı kapalı dedi nst girdim sancıda olmayınca doktor normal dedi
sanslianne44 Irem88- kasılmaları rahimde mi hissettiniz acaba ilk gebeliğim olduğu için kasılmamı sancımı ayırt edemiyorum ama bir yerde toplanmış karnım taş gibi oluyor