Derya341986 Kızlar evde ölçüyorum tansiyonumu 11 7 10 6 nasılki acile gidiyorum ölçtürmeye 13 8 hatta emin olamadım kendi aletimden eve geldim acilden alette aynı ölçtü
Bbsra Derya341986 13 / 8 normal bir tansiyon yüksek değil ki 🤷🏻♀️. Ama tabiki tedbiri bırakma streslede yükselebilir 😏 sen yinede takipte ol. Geçmiş olsun 💕
bianneyimm Cnm bnmde ayni çıktı suan son haftalardayim tansiyonum 15 10 cikiyor ama tansiyonum dusuk gibi hissediyorum
mineeeee Bende 20 deyim ama tansiyon 14 8 yada 13 10 değişiyor hep.Galiba doktorum tansiyon ilacına başlayacak. aşırı stres yapiyorum
Esen Bende hastanede olcturunce yüksek cikiyo bugun tahlil de yapildi sikinti gorulmedi yine boyle devam ederse kardiyoloji ye gidicem o aletin koluma girme düşüncesi bile beni strese surukluyo ondan yuksek cikiyo sanırım
pamuk_anne Tansiyon yüksekliği olan arkadaşlar el ayak şişmesi de yaşarsa lütfen doktora gidip kandaki protein miktarına baktirsinlar.