Bebişin şuan çok küçük bence şu an nasıl rahat ediyorsan öyle uyumalısın. Ama yüz üstü uyku pozisyonundan vazgeçmen senin için hamileliğin ilerleyen dönemlerinde daha rahat etmeni sağlar, ortalama 3. Aydan sonra sol tarafa yatmak daha sağlıklıymış, okuduğum ve araştırdığım kadarıyla. Çünkü büyüyen rahim toplar ve atar damarlara baskı yapabilir ve çocuğa yeterli kan akışı sağlanamayabilirmiş. Ama tabi ki hiç bir insan uykusunda sabit kalamaz kendini rahat hissedeceğin pozisyonlar bulmalısın bence canım. 😊🙏🏻🤰🏼 Panik yapma kendini de huzursuz hissetme en önemlisi bu. 😍👼🏻🤰🏼🦋