Belizce benim de kalbimde doğuştan üfürüm ve kalp kapakcigimda açıklık var. Pil taktilar çocukken anjiyo ile. Her sene iki defa da aralıksız kontrole giderdim. Doktorum normal doğumda bir sıkıntı çıkmayacağını söyledi. Ama sen yine de kendi doktorun ile konuş bir uzmandan yardım alman daha iyi. Onlar zaten sana rapor veriyor.