tarcinnnn Selam kızlar, doğum sonrası neler yiyip içtiniz veya planlıyorsunuz 😂 benim çok hayallerim vardı ancak her şey gaz yapıyor bebeğe 😅 sürekli et suyuna şorba tavuk çorbası derken bıktım gerçekten. Sizler neler yiyip içtiniz?
Deletedmom_110 tarcinnnn Benim sanki doğumda midemi de küçükltmüşler hiçbirşey yiyemiyorum sıfır iştah günde 3 öğün bile yemiyorum kahvaltıda iki çatal peynir öğlen bir meyve akşam birkaç kaşık yemek bu kadar aynı durumda olan var mı acaba ya
tarcinnnn Gamzer 9 ay yemedim diye bi ton balıklı salata yapayım dedim çocuk sabaha kadar gazdan duramadı. Yediğime yiyeceğime pişman oldum
Gamzer tarcinnnn 😔 Gaz sıkıntıları gecene kadar sevdigimiz şeyleri yememeye devam 😔 70 kiloyla doğum yaptım 36 günde 15 kilo vermişim. Ee herşey gaz yapiyo ne yiyeceğimi şaşırdım.
tarcinnnn Deletedmom_110 valla ben yesem çok güzel yerim de gerçekten analık yani 😅 oğluşuma gaz olur korkusuyla çok dikkat ediyorum her şeye