İkinciye hamileyim. Oğlumu sezeryan doğum yaptım. Spinal olarak tercih etmiştim. Aşırı rahat geçmişti. Hiç ağrım olmamıştı 3 gün sonunda hastaneden eve çıkınca kendi yemeğimi bile yaptım o derece. Ama şimdi korkum var. Acaba ikinci sezeryan zor oluyor mu nasıl oluyor tecrübeli anneler bana tecrübelerinizi yazar mısınız