Kızlar selam, 1 nisan da hamile kaldığımı öğrenmiştim ve 6 nisanda kanamam başladı düşük yaptım. 12 temmuzda kaset test yaptım pozitif çıktı ne olur ne olmaz diye ertesi gün yine test yaptim o da pozitif çıktı. Kısacası hastaneye gitmem gerekiyor, daha önce düşük olduğu için korkuyorum kötü bir haber alırım diye, adapazarinda memnun kaldığınız doktor ve muayene ücretleri neler kızlar