5 haftalik gebeyim. Yarin kontrole gidicem daha önceden iki kaybim oldu. Bazı postlar görüyorum doktor test yapmadan direk kayıplar olduğu için oksapar baslatmiş. Böyle bir olasilik var mı acaba 🤔🤔 benim doktorum 2 kayıp normal demişti her kadinda olabiliyormuş demisti. 1inin kalbi durdu diğeri sanirim tam kayip sayilmiyor kimyasal yasamıstim daha once bi de.