gzmoztrk Bebisler tarama testi yapildimi , yaptirdiniz mi isteğe bağlı imiş galiba ne düşünüyorsunuz 11 + 4 uz biz.
bayanukuslu gzmoztrk canım benim doktorum 2li ve 4lü tarama testini istedi çok şükür bi sorun çıkmadı
Eldgrn gzmoztrk 8+5 im randevu kovalıyorum 11. Haftada doktora gidicem inşallah o da 1 hafta sonraya atıyormuş randevu verip yani benim gittiğim doktor onu öğrendim bu gün 12. Haftada anca yapılır yani bu gidişle test 13. Haftada da inşallah kendi doktoruma gidicem
Sehrbnon122 gzmoztrk ben yaptırmadım canım 19 haftalık olduk ve ikizlerime hamileyim yapılmıyor mus ikizlerde
Talihimyokbahtimkara gzmoztrk 8+5im dört hafta sonra yapılacak inşallah bugün kontrolüm vardı görüştük doktorla. Bende gerekli olduğunu düşünüyorum
gzmoztrk Talihimyokbahtimkara isteğime bağlı olduğunu söyledi doktor canım ama bakkalm bende yaptircam 4 gün sonra inşallah