smyyanl1 Ben forum yaşama gidiyordum hiç memnun kalmadım. Değiştirdim Akademi hastanesine gidiyorum. 165₺ idi muane ücreti şuan 215₺ oldu.
4 bin₺ idi doğum ama zamdan sonra sormadım Agustos da kontrolüm ama çok beğendim akademiyi tavsite ederim. Hatice Banuya gidiyorum