Nasıl bir heyecan bu içimdeki ne anlatabiliyorum ne ağlayabiliyorum. Öyle boş boş bakıyor ve sadece düşünüyorum. Yavruma yetebilecek miyim ona iyi bakacak mıyım üstesinden gelebilecek miyim diye. Dua edin bana kızlar bol bol. Sabah 7 de çağırdılar. İnşallah güzelce atlatır evimize geliriz. Burası benim ailem oldu. Hepinizi seviyorum. 🧿