Ahrakuzu Kızlar Şubat gibi ödemeye başladım faizli olarak 23 bin TL gibi birşeydi her ay taksitle ödüyorum daha 17 bin TL borcum var bu af benide kapsıyor mu ?
AysenSeker Ahrakuzu Tvdeki açıklamasına göre ödemesi devam edenler yararlanacak dedi. Ama sen yine vergi dairesini ara sor bence.
Deletedmom52620 melekmommm yok etmiyorlarmış herhalde yarın gidince sormayı düşünüyorum nasıl olacak diye
Fatmasvs Bende hala ödüyorum inşallah bizi de kapsar. Ve ödediğimiz para anaparadan düşer. 16 bine yakın borç var daha 😔
Ahrakuzu gkbyza hayır borcum vergiye düştü evime kağıt geldi icra işlemi başlatılacak diye hemen ödemeye başladım
gkbyza Ahrakuzu ben geçen sene yapılandırma yapmıştım zaten vadesi geçmiş borçların faiz siliniyor ve onları ödemeye başlamıştım. Geçen ay kağıt geldi bana da ama 2019 tarihli 😅